Tuesday, 11 October 2011

Bisnes ada bagus ka?

Setelah 5 hari letak Elle's Bun di Koperasi Matrade, alhamdulillah 150 biji bun telah berjaya dijual dengan purata 30 biji bun sehari. Sambutan sangat memberangsangkan. Normally by lunch hour semua bun habis dijual. Ade la sekali dua membawak ke petang tapi abis gak la huhuhu..


So esok hari keenam, saya akan bawak 40 biji bun dengan 4 perasa iaitu:


10 rose sosej

10 sugar cheese

10 sardin

10 red bean

Ayuh dapatkan segera! (Biasa ngam2 8.30 am baru saya sampai kat koop :P)

3 comments:

..::SangRatoo::.. said...

aku masuk kul 8.00..bila aku turun dlm kul 8.30..abes! yang aku nak tulaa.. :( kecewa Alia tau..(hehehe)

Elle Kamarudin said...

ish manade 8.30 abih..tadi kol 12 t/hari pon ade lagi huhuhu

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..