Sunday, 22 July 2012

22 Julai 2012


 1980, cuma boleh meniarap atas meja legend ni



1984, nak tiup lilin kena berdiri atas bangku. Meja legend yang sama



1990, dah tinggi tak perlu pakai kerusi ehehe. meja maintain lagi



2012, mak oi! Dah sama besar ngan meja huhuhuhu



 my feveret bday party pic, me n my bro with 2 frens



 Ada kisah disebalik Rainbow Cake ini


 Yummeh! Thanks to my sis


Katil maksu jadi port baik punya

4-5 tahun kebelakangan ni biasanya tiup lilin molten choc cake kat Chili's ja sambil staff kat sana nyanyi kuat2 ngan Ezam & akak. Tapi tahun ni spesel. Tiup lilin kat meja legend. Kek pulak kek pelangi. Meriah!! Buat sehari awal on 1st day posa. Berkumpul ramai-ramai. Alhamdulillah, masih diberi peluang menikmati kehidupan yang membahagiakan.

4 comments:

S.U.F.E.E.N.A.N said...

Happy belated birthday,babe!!happy for you..alhamdulillah masih diberi peluang olehNya utk merai pertambahan usia setahun lg..hrpnya aku pn diberi peluang yg sama hujung tahun nnti..:)

Tang 'sama besa dgn meja' tu paling tak menahan.Tak tahan aku gelak!hahahaa..ko ni mcm2lah!:p

chacha @ shida said...

happy bday kakak! moge panjang umo, murah rezeki buleh blanje kte makan.lado2! haha..

Elle Kamarudin said...

Ann, TQ TQ...aku tgh usaha nak jadi separuh meja ni ahahaha

Elle Kamarudin said...

TQ shida chacha...nanti nak makan lampap lado2