Monday 9 November 2015

St. Giles Wembley Premier Hotel Penang


Gambar dari luar, tangan gigil sebab lapar nasi kandar


Pathway to undisturbed sleep


 Comfy bed
 

Wake up to a seaview


Neat bathroom fittings


Caril ilham seminit
 

Superlike the flush panels.
Air besar
Air kecil


Power shower



Breakfast buffet spread at Wembley Cafe is mouth watering


Again..untuk jaga pernafasan dan kekempisan..
setelah berpinggan2 yang lain 



My Guardian of Galaxy


Lung strengthening session


Sekuak dua, satu kolam ana yang punya

1st Avenue from the pool

Actually aku miss shoot gambar kat Rooftop Cafe @ 31st floor.malam tu balik daripada ronda Gurney Drive nak ambik gamba ala2 gelap. Esok tu lupa dah nak naik atas. Hotel ni ada helipad juga..so kalau nak check in datang dengan heli pon boleh huhuhu.. Aku book kat website saje pasal this hotel ada online promotion. Gov. rate pon tak boleh lawan..overall puas hati sangat dengan hotel ni sampai masa buat online survey lepas check out tak tau nak komen apa..semua tick excellent! Terlajak gembira pasal semua urusan di USM pon selesai..alhamdulillah.

That evening after check in and refresh, aku jalan kaki pergi ke 1st Avenue Mall. Lepas tu time nak balik guna jalan dalam yang sambung dengan KOMTAR. Aku boleh sesat. Siap tanya orang nak balik hotel macam mana. Panik sekejap sebab dalam KOMTAR tu macam pelik. Aku turun tangga tiba-tiba sampai dekat tepi simpang ade traffic light. Rupanya depan tu je hotel. Aparaaaa..ronda sikit lagi asking around for Biskut Tambun. Akak punya order la haha..

No comments: